streda, 22. marca 2017

Neboj sa! Prekonaj svoj strach

Asi všetci máme niečoho strach. Je to obava, zlý pocit ... Je  to niečo, čo ovplyvňuje náš život, našu psychiku. Je to naša prekážka. 
Rozhodla som sa, že dnešný článok venujem strachu. Je to kvôli tomu, že prednedávnom som prekonala môj strach a bol to skvelý pocit!


Chcem vám povedať, že ak sa niečoho bojíte skúste to prekonať a uvidíte, že to je skvelý pocit. 

Pred nedávnom sme mali lyžiarsky. Dlho som sa rozhodovala nad tým, či mám ísť. Nakoniec som si povedala, že to musím skúsiť a som rada, že som šla. (Pre upresnenie keď som bola menšia spadla som na lyžovačke a ublížila si na koleno.)

Asi nie som výnimkou, keď poviem, že mám strach z doktorov. Je pre mňa hrôzou ísť k doktorovi a je mi to nepríjemné. No ale aby som prešla k veci. Už dlhší čas som rozmýšľala nad tým, že by som si dala vyoperovať dve znamienka. Raz som sa rozhodla, že pôjdem ku kožnej pretože vtom čase ma trápilo akné i lupiny. Keď som tam bola napadlo mi, že už to nebudem odkladať a objednám a k chirurgovi a dám si tie znamienka vyoperovať. A takto som prekonala ďalší strach. Trochu som sa toho obávala, pretože som nevedela do čoho idem, ale zvládla som to!

Viete aké super je prekonať svoj strach? Možno to bude dlhá cesta, ale keď to prekonáte, ucítite skvelý pocit.
Vtedy sa cítite,že ste nad niečim vyhrali a dodá vám to viac odvahy. Určite to skúste aj vy! 
Snáď som vás týmto článok povzbudila a skúsite to.

Majte sa krásne. -Ahojte-







2 komentáre: