utorok, 13. decembra 2016

DIY veniec+ moje dekorácie v izbe

Ahojte!
Dnes som si pre vás pripravila moje prvé diy. Kedže sa blížia Vianoce a chcela som si niečo vyrobiť aby som si mohla ozdobiť izbu rozhodla som sa, že si vyrobím veniec. Na tomto diy je super to, že všetko som čo som potrebovala som našla doma. Tak a čo vlastne budeme potrebovať?

-nožnice
-ceruzku
-pravítko
-lepidlo
-tavnú pištoľ (ak nemáte môžte použiť iné lepidlo)
-kartón
-výkres/papier
-farebný papier
-nejaké ozdoby
-vatu

Keď máme všetko prichystané môžeme začať tvoriť.



Tak a poďme na to!





1. Na kartón som si nakreslila kruh s väčším priemerom (môj mal 42 cm) a v tom istom strede ešte jeden s menším priemerom (ten mal 37 cm).

2. Opatrne si to vystrihneme, aby nám vznikla kružnica ako je na obrázku.
3. Na vystrihnutý kruh som si nalepila výkres a taktiež obstrihla.







4. Na tento kruh som si nalepila vatu. Dávajte pozor aby ste jej tam nemali veľa inak by vám tam neskôr nedržali ozdoby.






5. Jedna z najnáročnejších a časovo náročných vecí bolo vyrobiť si na môj veniec hviezdičky.
Vyrobila som ich tak, že som si nastrihala farebný papier na pásiky. Moje mali šírku 1,5 cm. Dĺžku mali rozdielnu, pretože keď to všetko zlepíme vznikne nám hviezdička.
Tri pásiky mali dĺžku 21 cm, ďalšie tri pásiky mali dĺžku 17 cm a posledné dva pásiky mali dĺžku 15 cm. Všetky pásiky som zložila napoly.
Z nastihaných pásikov som vytvárala akoby ležaté osmičky, ktoré som potom lepila na seba.
Ak ste tomuto kroku nerozumiete na youtube je veľa diy ako si vyrobiť tieto hviezdičky.





6. Keď som mala dostatočné množstvo hviezdičiek pustila som sa do lepenia. najskôr som rozložila všetky ozdoby na venček. Potom prišla na rad tavná pištoľ. Opatrne som nalepila všetky dekorácie na venček a bolo hotovo.






Tak a teraz vám ukážem svoje dekorácie, ktoré som sa rozhodla, že si dám tento rok do izby.







Ak mám pravdu povedať tento stromček mám už veľmi dlho, takže si nepamätám odkiaľ je.













Čo by to boli za Vianoce bez svetielok? Ja som si kúpila tieto modré z obchodu Pepco.














Mám tu aj zlatého sobíka. Tento je z Pepca.







Tento rok som sa rozhodla, že si mi stačia iba tieto veci, pretože už len ten veniec je sám o sebe veľký a dosť pútavý. Nechcela som teda aby moje izba pôsobila príliž prečačkane.
Tak a to je odo mňa na dnes všetko. Majte sa krásne a užívajte si zimu. Ahojte



4 komentáre: