streda, 12. októbra 2016

Moja starostlivosť o pleť

 Ahojte!
Veľa ľudí v dnešnej dobe trpí akné.  Ja nie som výnimkou. Síce ho nemám podľa môjho názoru najhoršie, ale aj tak ma veľmi štve. Koho by to neštvalo, keď má na tvári škaredé vyrážky? Preto som sa rozhodla, že nájdem nejaké tipy a triky, ktoré by mi pomohli.


Ako prvé je to, že pleť treba poriadne vyčistiť, aby sa zbavila všetkých nečistôt. Ja používam túto čistiacu vodu od značky Balea.
  
Ďalšie je Gáfrová masť. Pre mňa je to zázrak. Síce nepríjemne zapácha, ale vždy mi veľmi pomôže. (Dá sa kúpiť v lekárni.)

Viem, znie to zvláštne ale veľmi dobrým pomocníkom na akné je zubná pasta. Mne osobne veľmi pomáha, pretože mi tie vyrážky po niekoľkých dňoch zmiznú.

Alpa je môj ďalší tip. Občas, keď idem spať opatrne si s ňou vyčistím pleť.

Niekedy keď mám čas/chuť si umyjem tvár mydlom na tvár od značky Kawar. Toto mydlo sa dá zakúpiť napríklad v Kaufladne. (Teda aspoň tam som ho kupovala ja.)

A na záver si musíte pleť  hydratovať. (Je to dôležité!!!) Ja na to používam tento krém od značky Himalaya.

(Samozrejme niektoré produkty nepoužívam každý deň, pretože sa môžu použiť, len niekoľkokrát do týždňa.)

Tak toto sú moje tipy, ktoré rada používam a pomáhajú mi. Dole mi môžete napísať, čo Vám pomáha na pleť a podeliť sa o nejaké tipy.
Majte sa zatiaľ krásne. Ahojte.

12 komentárov:

  1. Micelárku od Baley mám taky a upřímně už se nemůžu dočkat, až ji dopotřebuju, nějak mi moc nesedí :) Jinak moc děkuju za tipy, jak bojovat s akném, takové tipy se vždycky hodí :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Micelárku od Balei som ešte neskúšala, ale mám na ňu zálusk :)
    Nová giveaway na blogu :) : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že aj keby ju nevyskúšaš, tak nič nestratíš. Myslím si, že v drogériách sú aj lepšie micelárky a zaplatíš za ne len o trochu viac. :)

      Odstrániť
  3. alpa obsahuje alkohol a tym ti vycisti riadne plet ale riadne skodi na nu :) po case sa to objavi .. radsej nieco prirodne alebo od biodermi su super vyrobky

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Samozrejme, že alpu nepoužívam často. Používam ju iba v nutnom prípade. Značku Bioderma som už skúšala, ale nevyhovuje mi. :(

      Odstrániť
  4. Super tipy ;) Tú čistiacu vodu musím skúsiť :)
    Fashion Lovers

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Baleu mám teď taky v parádě :) a krém od Himalaya je peckový! :)

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť