streda, 17. augusta 2016

Ahojte!


Vítam vás na tomto blogu.Volám sa Adriána. Dôvod, prečo som si založila tento blog je, že som vždy túžila písať. Na tomto blogu sa budem snažiť dať vám tipy, napríklad na recepty alebo diy. Tiež tu nájdete rôzne tipy, ktoré by vám mohli ,,uľahčiť´´ život. Vzhľadom na to, že rada fotím, budem sem pridávať aj rôzne fotky. Bude tu z každého rožka troška. (Teda dúfam.) Snáď vás tento blog zaujme. Tu je ešte na ukážku zopár mojich fotiek. Do komentáru mi môžete dať vedieť, či sa vám páčia.









Toto je výber fotiek, ktoré sú podľa môjho názoru najlepšie.
Zatiaľ sa majte krásne. Ahojte.


16 komentárov:

  1. Super post a fotky! Teším sa na tvoje ďalšie príspevky ♥
    pieces of me

    OdpovedaťOdstrániť
  2. veľmi pekné fotky :) určite je super, že si si založila blog snáď ťa to bude baviť :) držím palce

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne fotky :) super, že si si založila blog a teším sa na ďalší príspevok :)
    Fashion Lovers

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak hlavně ať tě blogování baví a naplňuje :) Fotky jsou krásné. Moc se těším na články! A dávám odběr, kdyby tě i můj blog zaujal, budu ráda, když mě budeš sledovat také :)

    GIVEAWAY O LUXUSNÍ NÁRAMKY | BLOND SITE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeej ďakujem. :) Určite sa na tvoj blog pozriem. :)

      Odstrániť
  5. Držím palce s blogom určite budeš vedieť skvele písať a podporujem ta sledovaním ;)

    Pozývam ťa na moju GIVEAWAY, ktorá prebieha na mojom blogu, bola by som veľmi rada kedy sa zapojíš ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásne fotky :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť